Mulakan Bismillah sebelum membaca, Jadikan amalan sepanjang masa, Maaf dipohon tersilap bicara, Ini sekadar renungan bersama.. ^_^
"Sesungguhnya apabila aku menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yang terbaik dalam kalangan kamu, bukan juga yang paling soleh atau solehah dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri.Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah, maka akan jadi sedikitlah orang yang memberi peringatan."
-Hassan Al Basri-

Tuesday 18 June 2013

Sorry...:'(

Assalamualaikum sahabat-sahabatku yang kurindui...
asif....minta maaf....i'm sorry....
untuk apa??
untuk segalanya..
Entah mengapa, hati ini rasa bersalah sangat..
Mungkin diri ini penah melakukan kesilapan yang disengajakan mahupun tidak..
Andai ada antara kalian yang mengenali diri ini,
Sepuluh jari disusun memohon maaf.
Saya juga insan biasa seperti kalian..

mohon maaf..
Saya takut sekiranya mulut yang pernah menyakitkan hati kalian ini,
tangan yang pernah mengambil sesuatu yang merupakan hak kalian,
dan hati yang mungkin pernah membenci kalian ini...
Tidak mampu untuk menyelamatkan saya di 'sana'...

asif..
saya benar-benar mohon maaf daripada kalian..


No comments:

Post a Comment